Opis Funkcje Korzyści Bezpieczeństwo Co nowego! Moduły Dokumentacja

Netop Remote Control OnDemand: Narzędzia zdalnego wsparcia dla Contact Center

Netop OnDemand umożliwia wparcie użytkowników wtedy kiedy tego potrzebują, bez względu na lokalizację, sieć, zapory czy rodzaj komputera. Z punktu widzenia Contact Center jest narzędzie przyspieszające obsługę, rozwiązywanie problemów, gwarantujące wyższy poziom świadczonych usług a co za tym idzie wyższą satysfakcję klienta.

Netop wykorzystał swoją, znana na całym świecie, technologię zdalnej administracji i stworzył narzędzie OnDemand - wszystko po to aby umożliwić świadczenie wsparcia użytkownikom rozproszonym po Internecie bez konieczności rekonfiguracji zapór sieciowych.


  • Pomagaj dowolnemu klientowi w dowolnym czasie
    Poprzez pobranie małej, samo-uruchamiającej...
  • Pozostań bezpieczny
    OnDemand jest bezpiecznym narzędziem...
  • Rozwiązuj problemy użytkowników w mgnieniu oka
    Netop OnDemand prezentuje pulpit...
  • Pracuj tak, jakbyś to Ty siedział przed komputerem klienta
    Korzystaj z klawiatury i myszki tak...
  • Rozmawiaj z obsługiwanym użytkownikiem
    Brak telefonu nie stanowi problemu...